2 wyników
Zaloguj się Dla niezalogowanych – pokazuję tylko 1 sygnaturę (nie licząć dokumentów premium). Zamów dostęp aby widzieć wszystkie sygnatury i przeglądać bez ograniczeń.
zamówień publicznych musi prowadzić do nałożenia korekt finansowych; 6. art. 145 § 1 pkt 1 lit. c) p.p.s.a. w zw. z art. 7, art. 8, art. 11, art. 78 i art. 80 k.p.a., przejawiające się w niewłaściwej kontroli legalności działalności administracji publicznej poprzez niezastosowanie art. 145 § 1 pkt 1 lit. c) p.p.s.a. skutkujące niewłaściwym zastosowaniem art. 151 p.p.s.a. i oddaleniem skargi z powodu niewyczerpującego, ogólnikowego rozpatrzenia skargi, w tym niewyjaśnienia zasadności nałożenia korekty finansowej ...
powinna być wykazana przez organ (por. wyrok TSUE z 16 lipca 2016 r. w sprawie C-406/14; pkt 44, 45 i 47; art. 143 ust. 2 rozporządzenia nr 1303/2013; art. 24 ust. 1 ustawy wdrożeniowej). Natomiast bez znaczenia jest to, czy szkoda ta powstała na skutek świadomego i celowego działania beneficjenta, czy też w sposób niezamierzony i wynika z niewłaściwej realizacji projektu lub wadliwego prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Przyczyny powstania oraz ...
korzyść lub niekorzyść niektórych wykonawców (por. wyroki TSUE: z 17 września 2002 r. w sprawie C-513/99 Concordia Bus Finland Oy Ab and Helsingin kaupunki, HKL-Bussiliikenne oraz z 3 marca 2005 r. w sprawach połączonych C-21/03 i C-34/03, Fabricom SA v. État belge). Wprowadzenie do postępowania w sprawie zamówień publicznych podstawowych zasady oznacza ...
dofinansowania jedynie w oparciu o treść protokołu pokontrolnego (prowadzenie postępowania pod założoną z góry tezę); c) ignorowaniem okoliczności, że realizacja projektu miała na celu dokonanie kompleksowej modernizacji obiektu czynnie użytkowanego, w szczególności nieuwzględnienie konieczności dochowania wyższej staranności i bezpieczeństwa przez zamawiającego; d) prowadzeniem postępowania pod z góry założoną tezę i oparciem swojego stanowiska wyłącznie na twierdzeniach wyrażonych w protokole kontroli; e) przyjęciem, że działanie strony ...
art. 184 u.f.p., b) skarżący nie dopuścił się naruszenia prawa unijnego lub krajowego; c) jego działania nie miały szkodliwego wpływu na budżet Unii; d) cele projektu zostały zrealizowane; II przepisów prawa materialnego, tj.: 1) art. 2 pkt 36 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 poprzez jego błędną wykładnię, przejawiającą się uznaniem, że działanie skarżącego ...
na korzyść lub niekorzyść niektórych wykonawców (wyroki TSUE: z 17 września 2002 r. w sprawie C-513/99 Concordia Bus Finland Oy Ab and Helsingin kaupunki, HKL-Bussiliikenne oraz z 3 marca 2005 r. w sprawach połączonych C-21/03 i C-34/03, Fabricom SA v. État belge). Odnosząc się do powołanego przez stronę orzecznictwa KIO, wskazać należy ...