Zaloguj się Dla niezalogowanych – pokazuję tylko 1 sygnaturę (nie licząć dokumentów premium).
Zamów dostęp aby widzieć wszystkie sygnatury i przeglądać bez ograniczeń.

KIO/W 20/20 – Postanowienie ws. wniosku o uchylenie zakazu zawarcia umowy KIO – 2020-04-24 15 fragmentów

2020-04-24

wynagrodzeń, organizacja pracy), niemożliwe są rozliczenia finansowe oraz znacznie utrudniony jest proces weryfikacji osób przebywających na terenie zakładu górniczego, w tym przede wszystkim osób przebywających pod ziemią kopalni. Brak ww. usługi spowoduje paraliż działań spółki - zamawiającego, ze wszelkimi konsekwencjami dla społeczności górniczej tj. kilkudziesięciu ...

gdyż wykonawcy wyceniali koszt swych usług zgodnie z okresem z OPZ w zw. z odpowiedzią na pytanie z 7 stycznia 2020 r. Tym samym z upływem czasu, wynagrodzenie wykonawców będzie zmniejszane i nie będzie adekwatne do zaproponowanego wynagrodzenia w ofertach. Zamawiający powołuje się na postanowienie KIO z 30.06.2016 r. (KIO/W 9/16) wydane w postępowaniu o ...

ust. 2 ustawy Pzp dotyczy również bezpieczeństwa energetycznego, którego częścią jest działalność Zamawiającego. Powołuje się na orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego, który wskazał, że przez pryzmat interesu publicznego należy postrzegać m.in. zaopatrywanie ...

183 ust. 2 ustawy Pzp) wnoszone jest w formie pisemnej w postaci elektronicznej i opatrzone podpisem elektronicznym - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Izby, udostępnionej na stronie Urzędu. Do Izby w dniu 21 kwietnia 2020 r., na elektroniczną skrzynkę podawczą, przekazano wiadomość e-mail, do której załączono m.in. plik "wniosek PPG ...

20" w formacie pdf. Wbrew treści samej wiadomości e-mail, wniosek ten nie został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, żaden inny plik dołączony do tej wiadomości również nie zawierał podpisu elektronicznego. Wobec wskazanych okoliczności Izba nie mogła uznać złożonego pisma za skutecznie wniesiony wniosek o ...

[ukryta sygnatura] – Postanowienie ws. wniosku o uchylenie zakazu zawarcia umowy KIO – 2020 25 fragmentów

2020-03-13

medycznej; 3. wprowadzenia standaryzowanych narzędzi obsługi, nadzoru i kontroli SOR; 4. zwiększenia kontroli ruchu chorych na SOR. 5. zwiększenia efektywności pracy personelu SOR ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji i segregacji medycznej; 6. integracji operacyjnej pomiędzy SOR a ZRM, w tym skrócenia czasu oczekiwania ZRM w SOR. Brak wprowadzenia systemu TOPSOR będzie, w ocenie Zamawiającego, wywoływało negatywne skutki dla interesu publicznego w postaci ...

oraz szkolenie użytkowników w 232 podmiotach ma nastąpić w terminie do 30 listopada 2020 r. Brak niezwłocznego rozpoczęcia realizacji umowy zagraża dotrzymaniu określonego terminu, co oznacza ryzyko braku uruchomienia systemu w części wymienionych w OPZ lokalizacji. Szczególny rygor czasowy jest związany z dużą ilością podmiotów objętych projektem (232 szpitalne oddziały ratunkowe zlokalizowane na terenie całej Polski). Ponieważ harmonogramy prac oraz montaży i odbiorów, muszą zostać skonsultowane indywidualnie z każdą placówką, przez to czas na realizację projektu jest bardzo ograniczony. Przy rozpoczęciu prac w kwietniu, będzie musiał być realizowany minimum jeden montaż oraz odbiór dziennie, co i tak logistycznie jest bardzo trudne do zaplanowania. Brak terminowego rozpoczęcia działania systemu będzie miał bardzo dotkliwe skutki dla pacjentów, w szczególności wymagających pilnej interwencji medycznej, którzy obecnie nie otrzymują pomocy medycznej w odpowiednim czasie, z uwagi na znaczne obciążenie SOR przez osoby, których stan nie wymaga pilnej interwencji. Mając na uwadze powyższe Izba ustaliła i zważyła, co następuje: Zgodnie z art. 183 ust. 2 ustawy ...

pod firmą Partner -Trade R. L., (dalej jako Partner-Trade), o odrzuceniu złożonej przez niego oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Pzp oraz art. 89 ...

1 ustawy Pzp w zw. z art. 10a ust. 5 ustawy Pzp, z uwagi na złożenie dwóch Szczegółowych formularzy ofertowych oraz brak podpisania Szczegółowych formularzy ofertowych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jak również niezgodność ceny brutto za całość przedmiotu zamówienia z kwotą określoną w formularzu ofertowym składanym na Platformie (plik pn. Zał. 3 - Szczegółowy formularz ofertowy 31.20) oraz nie podanie ceny brutto ...

2020 r. odwołanie wniósł drugi z wykonawców, tj. Konsorcjum Maxto, formułując zarzuty dotyczące zaniechanie odrzucenia oferty wykonawcy Partner-Trade, z innych przyczyn niż wskazane przez Zamawiającego w zawiadomieniu o odrzuceniu oferty. Odwołanie to zostało cofnięte 3 marca 2020 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty 25 lutego 2020 r., uznając za najkorzystniejszą ofertę Konsorcjum Maxto. Pomimo uznania przez Krajową Izbę Odwoławczą, że czynność Zamawiającego, polegająca na odrzuceniu oferty złożonej przez Partner-Trade - była prawidłowa, wykonawca ten 6 marca 2020 r. wniósł kolejne odwołanie, na wybór najkorzystniejszej oferty, formułując żądanie odrzucenia oferty Konsorcjum Maxto i podnosząc niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jak podkreślił zamawiający, do chwili obecnej na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, wydane 24 lutego 2020 r. w sprawie o sygn. akt KIO 270/20 - skarga nie została wniesiona. Z uwagi na powyższe, mając na uwadze przepis art. 183 ust. 2 ustawy Pzp, Izba postanowiła jak w sentencji. Stosownie do art. 183 ust. 4 ustawy Pzp, na niniejsze postanowienie - skarga nie przysługuje. Przewodniczący: .............................. ...